tirsdag 22. november 2011

Wannabe videous

Helt siden jeg gikk på media har jeg likt å lage filmer, så mye at jeg nesten gjorde det til min fremtidige karriere. Samtidig som jeg søkte grafisk design, søkte jeg også bl.a. film og tv- produksjon på UiB og animasjon i Volda. Bevegelse og programvare har alltid vært noe jeg har likt å jobbe med, så selv om jeg valgte å studere noe mer stillestående, synes jeg fortsatt det er gøy å lage filmer på hobbybasis.

I menylinjen over har jeg samlet gode og gamle videoblogger, anno 2008 sånn ca. Disse må dere gjerne ta en titt på, og i ny og ne lastes det opp filmer fra tiden her i England. Den siste jeg la ut heter "Wannabe" og er fra den første tiden vår her. Det går mye i Freshers Week og meg i bikini, så bare vær obs på at dette ikke er slik hverdagen vår er.

Kamera mitt er veldig lite, tåler mye og kan filme under vann. Jeg kjøpte det i anledning Londonturen med NKF i fjor høst. Programvaren jeg jobber med er Adobe Premiere Pro, og jeg trives med det. Har prøvd meg i iMovie, men jeg klarer ikke å jobbe på den måten. Tror enkelte av videobloggene er laget i iMovie, da jeg ikke hadde tilgang til Premiere det siste året på vgs. I alle fall, ta en titt på filmene som kommer i løpet av de neste månedene! Kult for meg å lage, kult for dere å se.. :P En vakker dag skal jeg finne frem de eldste filmene fra mediatiden og publisere dem også.


//CUT

2 kommentarer:

  1. Premiere <3

    Hugsar framleis godt den filmen du og Kristin laga, der de hadde blooperar og alt slags på DVDen. Good times. :)

    SvarSlett
  2. Jeah, premiere! <3

    Haha, Ripple, har den enda, sykt bra film! :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.