torsdag 24. november 2011

Fire Away

I dag er jeg ute og fotograferer med dette! Jeg har fått film på 400 ISO og et objektiv som er 50mm f/1,7 og innen dagen er omme skal jeg ha 36 bilder som jeg skal fremkalle asap.

Er jeg heldig blir kvinner som dette offeret for fotografiene. Neida, dette er hun som henger på veggen på skolen. Relativt fett, spør du meg!

Det er når både trærne og bakken er dekket i slike farger, man går kledd i ingenting mer enn collegegenser og solen skinner, at det er enkelt å sette pris på to ting; EN - høsten, TO - mange varmegrader i England den siste uken i november.

I går kom endelig dagen jeg har ventet så lenge på; da grafisk design fra NKF Bergen visitterte Solent. Kaffe, te, sandwiches og scones er en selvfølge når man får gjester. Det samme gjelder søling.

Utpå kveldstid inviterte Whalehouse på tapaskveld og Ringenes Herre. Da vi ikke hadde RH, ble det Pirates of the Caribbean istedet, og vi ble en god gjeng nordmenn i stuen vår. Kjempekoslig og absolutt all maten forsvant.

Så kom natten som brakte med seg herlig kveldslys og ro i sjelen.

Neida.. xD

3 kommentarer:

  1. Så koseleg!
    Lukke til med fotooppdraget (og framkallinga, ikkje minst!). :)

    SvarSlett
  2. De sconesene på Solent er de beste jeg har spist, vi fikk også slik når vi besøkte skolen i vår ;)

    SvarSlett
  3. Poirot: Haha, takk! Kommer til å være spennende med fremkallingen i alle fall.. :P

    Mira: Jeah, de er sykt digg! Jeg klarte selvfølgelig å miste min på gulvet, men slikt skjer. xD

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.