fredag 2. april 2010

Eg må ha, eg må ha ullsokkar på!

Jeg gikk med hele tre par ullsokker på i går, for jeg var på Austevoll og der er det kaldt! Tok meg en liten påskeferie og reiste bort med Christine, og det har vært kjempegøy og superdeilig. Austevoll er et sted hvor man bare MÅ slappe av, for det er fint lite annet å gjøre. Vi har vært på båttur og fisket. Første dagen fikk jeg en kjempestor lyr, og neste dag fikk jeg to stk. pale. Utenom det spiste vi lefser hos hennes bestemor, tok bilder av soldnedgangen og så film og tv-serier. Påsken er langt i fra over og tradisjonen tro så må man på påsketur. Da jeg var yngre gikk vi alltid "i markå" på Mannes med besta, senere laget Marianne, Inger Helene og jeg tradisjon med å gå på Nuten i Haugesund, så jeg tenker årets tur må gå til Fløien.

Som alle vet var det 1.april i går, og jeg ble rundlurt av mine sjefer som sa at de hadde glemt å levere inn timelistene, så lønningen kom mye senere enn vanlig. Jeg klarte å lure Lene med at jeg mistet speilrefleksen på sjøen, internettnerder trodde jeg reiste til Spania og Christine lot seg lure av at jeg stod fast på Krokeide i går kveld. Akk, jeg koste meg!
Noen flere som lot seg lure?

Lar dere nyte flotte bilder av Austevoll.. :)

5 kommentarer:

  1. visssssste du ikke dro til Spania :P

    SvarSlett
  2. Haha, men du blei litt lurt allikevel :P

    SvarSlett
  3. åh, deilige bilder!
    jeg lot meg faktisk ikke lure, men det var ingen som prøvde heller :(

    SvarSlett
  4. Poirot: Always :D

    Christine: Alle vet du er for smart til å gå på teite spøker.. :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.