fredag 26. juni 2009

Jobber med saken

Det skal komme et skikkelig blogginnlegg snart. Jeg har til og med begynt å lage illustrasjonsbilde til det. Saken er den at jeg har gjort noe med macen min slik at den er totalt fåkket! Time Machine vil ikke ta backup, iPoden vil ikke gjenopprettes og Adobe CS3 programmene fungerer ikke. Slik går det når du halvveis gjenoppretter gamle ting, mens du lar resten av halvparten bli igjen...

Uansett så ser de neste 3 ukene slik ut:
- og dette er kun de timene jeg skal jobbe. Som dere ser er jeg satt opp to ganger den 2. og det er da det er Kaizers konsert. 14. - 16. kommer jeg sikkert til å bli satt opp på Zachen.. :P

Det kan altså bli litt mindre tid til blogging, men det er sommerferie og man skal heller spise is til man blir kvalm enn å sitte inne med macen sin.
God sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.