onsdag 24. juni 2009

Siste skoledag på vgs.

Bilde av randoms på Zachen, som i hvert fall får meg til å smile.

Det ble ingen tårevåt avskjed, de eneste tårene jeg felte i dag var fordi jeg ikke kom meg til skolen og måtte vente i langt over en time i byen. Jævla sommerbussruter. Seriøst, ikke en eneste tåre for Laksevåg... Jeg vet jeg skrev i forrige innlegg om hvorfor Lax var "digg", men når jeg skal bli husket som dramaqueen med velfortjent tittel og for hvor sint jeg har vært så ser jeg ikke vitsen. Hva skjedde med at Angela var den som ALLTID var glad og brydde seg om alle rundt seg? Jeg tror den jenta har blitt igjen i Haugesund, så jeg kommer nok og henter henne i løpet av sommeren. Selvfølgelig har jeg blitt satt opp til å jobbe de tre dagene jeg skal på Skudefestivalen så jeg sier bare faen i helvete! Jeg MÅ på Kaizers!!!

Blogg-gleden
forsvinner tydeligvis med kommentarene. Jeg ser ikke poenget i å blogge hvis ingen liker det jeg skriver, så istedet for å sitte hjemme og vente på at ordene skulle komme til meg, gikk jeg ut og opplevde ting. Og her ser du resultatet av det. Whinete dramaqueen som har billett til Kaizers, men skal jobbe. Fantaboulus. Flott at Maya har bursdag i dag i hvert fall, så gratuelerer med ditt siste år som tenåring!



Jeg går forresten ut av vgs. med 4,9 i snittkarakter, så jeg er i hvert fall fornøyd med det.

4 kommentarer:

  1. eg lese hver gogn du har skreve, eg e bare elendig til å kommentera!

    håpe eg ser no te deg i løpet av sommaren :D

    SvarSlett
  2. Mariel: Takk for det! :D

    Cathrine: Lese det du skrive og :P
    Jepp, håpast på det! :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.