lørdag 6. juni 2009

Åouh, åouuhh, I'm a kitty cat!

ENTEN LES DETTE:
Baconet stekte så mye at det hoppet ut av stekepanna, grønnsaksvannet kokte over, mine pommes noisettes ble nesten brent og snitzelen ikke skikkelig stekt. Nevnte jeg at jobben min går ut på å lage mat?

På skolen har vi en "skikkelig" uke igjen, og det er medieeksamensuken. Denne uken har jeg vært på skolen hver dag, helt til halv 4 som vanlig. Etterpå går jeg på jobb til kl. 23 før jeg kommer hjem og spammer alle på Facebook fordi ingen gidder å lage profiler til russeårboken, som skulle vært ferdig i går! Jeg jobber med å lage den, men det tar MYE tid. Så det brukes nettene til og jeg sover 4 timer før jeg gjentar det samme hver dag i minst en måned fremover. Ja, vi går fortsatt på skolen, men jeg jobber ca. 6/7 dager også, og DERFOR blir det mye jobbing og en del stress. Jeg liker det, men er drittlei av alle som har fri og bare MÅ si det fordi jeg vil heller drepe meg selv enn å gå på skolen og ha 7 timers prøve i historie, som jeg faktisk ikke skjønte dritten av! Faen! - Ja jeg er litt hissig også...

Uansett så skremte mine slektninger meg litt i dag med å si at de kom på besøk, så jeg tvang meg selv til å støvsuge. Maten jeg spiser er rester som jeg fant i frysen og består av MANGE kalorier. Tror imidlertid ikke at det er det verste jeg gjør siden jeg har spist 3 skiver til dagen de siste dagene og drukket utgått melk denne uken. Altså; jeg er blakk! Jeg har heller ikke tatt oppvasken siden Alicia var her, så middagen min spises fra skitten tallerken.

AND Red Bull har ENDELIG komt tilbake til Noreg, og dere som kjenner meg (spesielt vi som var i London i fjor) vet hvor mye jeg ELSKER Red Bull!!
Sitat fra videodagbok fra London:

Lærer Esteban: Kim så har kjupt alle dei boksane da?? Ö
*Angela hopper i senga og maser*
Angela: DET E MEG!! DET E MEG!!
*Angela fortsetter å hoppe og mase*
Lærer Kjartan: "DET E MEG! DET E MEG!"
*Angela hopper enda*
Kristin: Gjett om eg komme te å få sova i natt da!!....


ELLER SE KORTVERSJONEN:




Vet noen noe om dette?

Det er travelt, men jeg koser meg! Hvem sa at det var mest gøy med total orden på livet og en uthvilt kropp?

11 kommentarer:

  1. Du kan faktisk søke om å få jobbe framfor å gå på skolen, disse siste dagene. Husker ikke helt hva som skal til, men det går jo an å spørre på skolen?

    SvarSlett
  2. Kult med kortversjon og langversjon:p Ååh, huske det fra london! SAVN <3 Eg vil ha den filmen eg og :(

    SvarSlett
  3. Oj, godt du tar det positivt, og får hjulo te å gå rundt på eit vis :)

    Haha, ei i klassen te litlasøstro mi (6. klasse), hadde fått tak i RedBull og drakk to boksar. Då spydde hu. xD

    SvarSlett
  4. Hvis folk ikkje legge inn profil t årbokå, klikke eg o snart xP
    Eg har bara sagt at eg slette dei som ikkje har lagt inn profil... :P

    SvarSlett
  5. Ronja: Seriøst? Så megafett, ska hørra med de! :D

    Kristin: Kan alltids ordnas vettu.. ;)

    Hilde: HAHA!! Dødsbra.. xD

    Akarlsen: Ja eg og komme te å sletta heile gjengen te slutt så e der maks 4 elevar i kvar klasse.. :P

    SvarSlett
  6. Sv: Hehe, i følge norsk lov er jeg vel det, men det er da helt normalt for førsteklassinger å ta seg en øl ;)

    SvarSlett
  7. Hihi, du er så herleg. <3

    SvarSlett
  8. Og eg laga profil til årboka for lenge sidan! (Ikkje at du har ansvaret for den, men ja...)

    SvarSlett
  9. Poirot: Bra jobba!! :D Stolt øve deg ;P

    SvarSlett
  10. stolt over deg eg vennen:) Du er kjempe flink!!!

    savne deg allerede..:) Men du hadde vært får travel om eg hadde vært hjemme likevell! Gleder meg sinsykt til spania nå!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.