onsdag 2. april 2008

All that jazz

Det finnes så mange par ute i verden. Folk får seg stadig kjærester for å så slå opp igjen... Dette gjentas utallige ganger før de skal finne den rette å dele livet med. Til slutt har de brukt opp hele livet på denne letingen og er stuck med hvem som helst, bare for å ikke være alene. Stress! For min del kan det være det samme. Orker ikke lete etter en kjærester eller forhaste meg inn i forhold. Jeg lever jo drømmelivet som singel!



Oppdatering kl. halv seks om morgenen:
Ja, jeg er fortsatt våken. Jeg har sett åtte episoder av Sex og Singelliv i natt. Jeg ble også sulten så bestemte meg for å lage vafler. Dette ble problematisk da jeg oppdaget at "vi" ikke har vaffeljern. Pga. dette skulle jeg lage pannekaker istedet, men jeg hadde heller ikke melk. Det ble til at jeg laget vaffelkaker, altså vaffelrøre stekt som pannekaker. Det smakte julekaker. I tillegg forsto jeg hvorfor man steker vaflene i vaffeljern og ikke på stekepannen. Denne spennende natten fortsetter med at alarmene på mobilen min (Gyvel Korell) går av da dette er tiden jeg pleier å våkne på. Er jeg syk i hodet?! Nå skal jeg starte dagen med episode 9 av Sex og Singelliv.

Ps: Bilder e.l. kommer!!

8 kommentarer:

  1. har du kjøpt de nå? alle? XD

    SvarSlett
  2. Jeeeah ! (H)

    Lene: Nei, har kje råd te det når eg reise på søndag.. It's called downloading.. ;)

    SvarSlett
  3. Jaja, da har du i hvert fall brukt natten til noe nyttig!

    :D

    SvarSlett
  4. angela og guttaaa :)
    tolkal da ?

    SvarSlett
  5. Sorry, har kje bilder av meg og han så kan visas i offentlighet.. :S:P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.