fredag 4. april 2008

Running as fast as I can

I gymmen skal vi lage våres eget treningsprogram. Hver uke skal vi utøve 3 økter. Mine 3 er basketball, svømming og jogging. Forrige fredag skulle programmet testes ut. Min plan var intervall jogging i 50 min. Jeg testet dette i 15 min og holdt på å dø! Derfor har jeg nå endret dette. Joggingen skal foregå i gymtimene, mens resten skjer hjemme. Vi har som lekse å trene!!
Jeg klikket meg innom Adidas Running- siden som jeg brukte aktivt i fjor. Dette var på tiden jeg var lei basketball og heller jogget 3 ganger i uken! Bra av meg. Jeg gjennomførte kun 50% av programmet da, men senere i år skal jeg klare å fullføre det! :D Det morsomme var at også i gjor ble jeg medlem av siden onsdag 4. april. Altså, det er akkuratt ett år siden jeg satt på blink.no og så en utrolig bra reklame som fikk meg til å dra rompa utav sofaen og starte et sunnere liv! Og alle vet hvor lat jeg er?! :P
Anbefaler deg å teste det på adidas.no/running!

Motivasjon: People ask me why do I run. I ask why did you stop?




8 kommentarer:

  1. Nice! :D
    Eg sko registrera meg, men sido va nere då :/

    SvarSlett
  2. off , eg og ska jogga masse. grue meg !

    SvarSlett
  3. Ja linken klikke av å te O.. men bare for å skriva det så e ann:
    www.adidas.no/running

    ;D

    Lykke te!

    SvarSlett
  4. Eg begynte å jogga i februar egentlig. Men så va eg litt dum og jogga når det regna ein gong, og så tok det litt tid før eg kom meg i dusjen, så eg blei sjuke :p ittepå så kom eg meg kje heilt i go gong, men eg jogga faktisk på onsdag da, ca 6 km! :D

    SvarSlett
  5. Oishit! .. :P Eg tar bare tidå.. Kossen vett du ko longt du har jogga dA?=)

    SvarSlett
  6. Eg går litt ofta da (a) :P haha.
    Nah, eg visste det fordi eg va nesten ein plass der eg visste at det va 4 km te i fra meg, og så jogga eg jo tebake òg, så det sko ver sånn ca 6 km.. :P Men eg må få opp intensitiviteten da...blir liksom sånn at eg jogge litt, går litt, jogg, går..osv :p så sette eg meg mål om at eg ska nå det og det treet og sånn, litt løye egentli :p

    SvarSlett
  7. Åmmagaaad. Lykke til.

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.