torsdag 17. juli 2008

The cats are alive!

Grunnen til at jeg ikke liker å lage mat er ventingen. Man må vente og vente, røre og røre før maten blir ferdig. Nå har Toro og jeg akkuratt laget brownie cookies. De er ferdig stekt, men jeg venter på at de skal kjøle seg ned. Det er såvidt jeg klarer å vente!



Fra søndag til i dag skulle jeg passe kattene til min tidligere trener Christin. Det har gått dårlig da jeg ikke vet hvor hun bor. Jeg var redd de var døde, men hun hadde kommet hjem og alt var bra. Yes!

Aldri la meg passe på ditt kjæledyr!

3 kommentarer:

  1. bra kattane overlevde iallefall:)

    SvarSlett
  2. Eg har alltid ansvaret for nabokatten når folka der drar på tur. :)

    SvarSlett
  3. Håpe du gjør ein bedre jobb enn meg.. :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.