tirsdag 1. april 2008

Aprilsnarr

Ny header, som vanlig da det er 1. april. Denne skoledagen har jeg gjort lite og ingenting.. :P Begynt å filme til min videodagbok. Verken Kristin, Simon eller jeg har mer skolearbeid å gjøre. Skoleklær er i produksjon og lite skjer ellers. Vi har fri resten av uka. Onsdag skal jeg være med Siri, torsdag jobber jeg til kl. 5 og fredag skal jeg til tannlegen + frihetskonsert (husk å komme: Stødden kl. 7. 40kr). Søndag REISER vi til LONDON! Det er alt jeg tenker på!



6 kommentarer:

  1. Sorry at eg ikkje kan kome på konserten, eg er i Oslo då. :)

    Cute innlegg forresten.

    SvarSlett
  2. Utrolig fin header! :D

    SvarSlett
  3. næ , me e så søte<3
    LondonLondonLondon<3

    SvarSlett
  4. Haha, ka så va søtt med det? :P

    Takk, Oda ;D

    Har lasta ner London- sangar i dag..

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.