søndag 12. august 2007

Eye eye

Sildajazzen har gått i ett. Jeg har jobbet, festet og jobbet så er helt sykt sliten i dag. Selvfølgelig er det personalfest i dag også, men det skal nok gå bra. På fredag var det Bad Taste party hos Beate. Det tok av men det var selvfølgelig noen problemer.. :/ Da vi skulle ta bussen til jobb neste dag, kom den ikke og Julie og jeg kom for seint. Vi jobbet 14 timer og la oss deretter kl. 5 om natten. Våknet k. 12 neste dag siden Julie skulle hjem. Lagte MYE frokost og hun stakk hjem. Jeg hentet sykkelen min hos pappa og akkuratt nå "rydder jeg rommet". Tenker snart på å begynne å gjøre meg klar til festen i kveld. Vi skal spise sjømat! :D NAM NAM!

Ellers på Sildajazzen har det vært DIGG! Har blitt kjent med mange folk og storkost oss på jobb! Jeg stiller opp til neste år også! ;D

På Bad Taste party ble jeg tråkket i øye, så har ganske vondt i det nå. :/

Dagens motto: Easily Distracted

Klikk her for bilder fra Bad Taste Party


SAVNE DEG! (L)

1 kommentar:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.