onsdag 15. august 2007

Basketball på timeplanen

Ja du tenkte rett; jeg ble ganske fornøyd med den overskriften.. xD Iallefall... Nå har jeg akkuratt kommet hjem fra en to- timers basketballtrening. Det var SKAMGØY selv om jeg trolig har skadet skuderen litt og mangler litt hun under føttene! :D Egentlig trener vi kun på mandager, men vi tenkte vi skulle ta en ekstra trening. Og så blir det en i morgen også.

Vi har fått ny trener, så treningsøktene er mer seriøse, mer slitsomme men garantert mye kjekkere! :D Jeg har spilt i omtrent 1 år nå og selv om noe har forbedret seg, kan jeg ikke si det er mye. Laget vårt tapte alle kampene forrige sesong og dette må endres! Der kommer den nye treneren inn. Så dette året kommer jeg til å satse på basketball mye mer enn i fjor. Trening to ganger i uka, pluss løpetrening en gang i uka. DETTE KOMMER TIL Å TA AV! :D

Så det ser dårlig ut med fritid, men jeg skal nok klare det også.


Dagens sang: Space Jam

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.