onsdag 8. august 2007

Spaiin (:

Gracias var ordet jeg hørte mest ganger i Spania, vil jeg tro. Ferien var digg med sol og varme, chilling, basseng, strender og shopping. Det kunne ikke vært bedre. :D

Da jeg skulle hjem møtte vi opp 40 minutter før flybussen gikk. Den kom, vi puttet kofferten inn der de skulle være og skulle selv gå ombord da vi ble nektet dette. Vi hadde ikke billetter!! Ö Mamma løp og kjøpte men sjåføren som kun snakket spansk sa at jeg måtte ta bagasjen min. Jeg gjorde dette og sekundet etter hadde bussen kjørt. Så der sto vi igjen i Benidorm og det var 2 timer til neste buss gikk. Sjansene for at jeg kom til å miste flyet var der. Heldigvis gikk alt bra og jeg byttet fly i Oslo. Kom meg videre fra Stavanger til Haugesund og var hjemme klokken 12 om natten. En reise på 14 timer var overstått og jeg var hjemme. :)

Nå sitter jeg og laster opp bilder på Facebook fra turen.

Adios!

Dagens link: Spaniabilder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.