lørdag 30. juni 2007

Rain rain go away

Heiiisann! :D Min lørdag har bestått i lite utenom en tur til Stavanger på jobb.. :) På bussen bort sov jeg. Da laget og jeg ankom Sandnes stadion, satt jeg inne i kubbhuset og leste Bridget Jones På Randen.. Kampstart og jeg måtte stille meg ute i pøsregn og filme. Det gikk greit nok med filminga, men etter 1. omgang kjente jeg vannet renne nedover ryggen min. 2. omgang ble spilt og etter kampen klarte jeg ikke å få intervju med NOEN på laget. Jeg gikk inn i bussen, kledde av meg jakka som var gjennomvåt, fleecegenseren som var gjennomvåt og hettegenseren som var GJENNOMVÅT. Så stod jeg der i blaut singlet og frøs sykt mye. Det var så kaldt at jeg måtte ta på den våte fleecegenseren.. =) Men men.. :P Da mamma hentet meg på Lidl hadde hun med tørre klær til meg og varmen i bilen var på fult!

Nå skulle jeg egentlig lete etter jobb, men ser hvor dette endte..:P Jaffal så heter sykkelen min MummiMamma xD .. Forslag som kom inn var:
Knut Arne
Karl Fredrik
Finnbeck
Sivi
Julie
Urd
+++ Husker dem ikke lengre, men det var endel..:P

Anyway så er det nå 9 døgn igjen til vi får vite hvilken skole vi kommer inn på .. :/ Whææ!.. Åkra vs. Vardafjell.. Kommer til å savne gjengen på Vardafjell så sykt mye (noen mer enn andre), men tenk hvor deilig det sikkert blir på Åkra vgs. hvis jeg kommer inn? .. :D Hmm..
Men nå må jeg måne.. :P Eller.. Gro ? Eller noe slikt.. ;P

Na-na-då ;D

Dagens personlige melding: Want to ride my bicycle named MummiMamma ? (H)


Ps: Jeg har lånt bildet fra google.. (A)

1 kommentar:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.