torsdag 28. juni 2007

Det bare skjedde...

Hvor ofte ser man på film eller i en tv-serie at noen er utro mot hverandre? Det er ganske ofte, noe jeg tror påvirker dagens samfunn. Mange tror det er kult og okei å ligge med noen selv om de er sammen med noen andre. Dette gjør meg så sykt forbannet! Jeg har selv opplevd at noen har vært utro mot meg og tro meg, det er den verste opplevelsen som finnes! Alle spørsmålene man stiller seg selv og å lure på om man noen gang kommer til å stole på kjæresten igjen er helt grusomt. De fleste holder også sammen selv om kjæresten var utro én gang. Hvem vet vel om han/hun gjør det flere ganger?

Som andre mennesker har jeg endel venner. Noen av disse kan gjøre idiotiske ting av og til, men noen ganger må jeg bare prøve å stoppe dem! La meg forklare med en liten historie:
Lise møter Per på nettet. De snakker en del sammen på msn osv. og Per blir sammen med Oda. Lise og Per blir enige om å møtes da Per og Oda tar pause i forholdet. Hun sover hos ham ei helg og de koser seg i senga o.l. Lise møter Oda på fest når hun er med Per og de kommer godt overens. Lise reiser hjem og besøker Per enda en gang kort tid etter. Denne gangen blir det kun dagstur. Reisen tar forresten omtrent 4 timer hver vei. Også nå koser de seg i senga. Noen uker etter dette reiser Lise på dagstur til Pers hjemsted på shopping med 2 venninner. Per, som er 18 år, påstår han ikke får lov å møte dem av foreldrene sine.. (Er dette litt rart, ettersom han er 18 år?!) Dessuten ønsker han IKKE å møte hennes venninner. Han er så sliten... Tiden går og Lise sender en SMS til Per hvor hun spør om hvordan det går med ham og Oda. De er sammen igjen. Lise blir totalt KNUST! To-tre uker senere reiser de samme jentene til byen på konsert. Lise reiser klokken ett, mens de andre reiser klokken tre. Per og Lise har avtalt å møtes og Per ønsker å gjøre det samme som før med henne, selv om han er sammen med Oda igjen. Akkuratt som hun får vite noe? Lise har de samme ønskene som Per, men gjør ikke annet enn å kline osv. med ham ettersom hun har mensen. De går i byen sammen og to jenter på 14 år kommer løpende etter Per. De kjenner ham. Den ene jenta kysser ham og han er med på det. Lise står og ser på. Per må gå for å møte Oda og de forsvinner på konsert sammen... Selv om Lise nektet for at denne hendelsen gjorde alt verre, tror jeg selv at hun bare ble tristere nå.

Må bare si at jeg synes det er helt sykt av fyren å holde på som dette! Det er mye mer som kunne blitt fortalt, men da blir det nok for mye... Jeg synes så sykt synd på Oda som må oppleve dette! Dersom jeg hadde kjent henne hadde jeg gitt beskjed med en gang. Jeg vet hvor forferdelig hun kommer til å få det når hun finner dette ut og jeg skulle ønske jeg kunne være der å trøste henne. Og hva skjer med Lise da? Hun er totalt desperat etter å ligge med noen så hun DRITER I ANDRES FØLELSER og tenker som vanlig bare på seg selv! Lett skulle jeg dratt til henne for å gjøre noe så kjipt mot en annen jente! Når hun VET at Per er sammen med Oda og valgte henne foran seg selv, burde hun klare å tenke LITT på hva hun gjør! Venninnene hennes forteller henne at hun bare blir brukt, men hun svarer med: Ellers blir det så lenge til neste gang... SELVFØLGELIG blir det lenge til neste gang med den instillingen! Og man ligger ikke bare med folk for å gjøre det, det er greit å like dem litt også... Lise påstår hun elsker Per, men hvis hun ønsker å vinne hans hjerte nytter det ikke å være tøs. Da får han i både pose og sekk. Han har ei hot dame som han kan styre som han vil, ligge med jenta som bor 4 timer fra ham og gå å kline med hvem han vil på byen.. SPAR MEG DA!

Dagens humør: Irritert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.