tirsdag 10. juli 2007

Osv.. x)

Heisann! Nå har det gått en liten stund siden sist, men mye har skjedd. Akkuratt nå sitter jeg på Karmøy uten internett. Frem til nå har jeg stort sett fordrevet dagen med å lime ting inn i Idèboka mi, som jeg vurderer å kalle Truseboka, mens jeg har hørt på musikk fra kanalen "Rock Anthems".

Åkra vgs. ble skolen jeg skal fordrive dagene på i ett år fremover og jeg gleder meg sykt mye! :D Vet om flere som har komt inn også så dette blir kos! :D Selvfølgelig kommer jeg til å savne Vardafjell, men tror jeg overlever. Dersom jeg blir boende her på Karmøy kan jeg til og med sykle til skolen og slipper dermed å ta bussen kl 06.25 for å nå skolebussen. Jippi!

I helga har jeg sovet hos Marianne og Lene. Hos Marianne var det oss 3 som så filmer (The Chumscubber, Månedens Ansatt og Kaptein Sabeltann) og spiste Dolly pizza pluss mye snop og chips med dip. Inga var også med å så filmene. Det var fun å tilbringe tiden med 2 av mine bestevenner. Klokken fem sovnet vi. Neste dag sov jeg hos Lene og vi hadde LANkrabbe.. :D


Dagens skrivebordsbakgrunn:

1 kommentar:

  1. Øyy, eg a der når du tok det bildet :D
    Koffer har du ikkje heller det som ble tatt litt seinareme lommabokå mi på da ;D ?

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.