søndag 22. april 2007

Synopsis

Igjen sitter jeg her med frokosten foran meg. Viser seg at jeg ofte spiser mens jeg skriver blogg.. Haha! Ehmm.. Det er mye jeg har tenkt å blogge om siden forrige gang, men siden jeg har omtrent tusen virus innpå min data så har jeg ikke kommet meg inn i nettleseren.. :/ Kjipt! Og han som skulle orne maskinen for meg fant ut at han ikke kunne gjøre det fordi den var så ødelagt.. Men men...
I friminuttet på skolen på torsdag hadde Kristin, Inga og jeg ingenting å gjøre på så vi gikk i sudio og tok bilder. Det va sykt morsomt! :D
Ellers har vi PTF på skolen og neste uke begynner filmingen, jeg klarte å ta 8 armhevinger på skolen som tilsvarer en 3-er. Mange synes det er morsomt at jeg er så glad for at jeg klarte 8 stk, men jeg synes det er bedre at jeg klarte det og var fornøyd med meg selv enn de som klarte 15-20 armhevinger og klagte etterpå. :D ..
Jeah! Ellers i helgen har jeg jobbet på fredagen, noe som kunne gått bedre.. :S:P På lørdag jogget jeg, var i byen og hos Mario før JuLe og jeg gikk på "Snikskytteren" på kino. Det var en ganske bra film, i hvert fall i forhold til forventningene. ;D

Synopsis -07
På skolen skal alle medieelevene fra Vardafjell og Åkra vgs. ha en MK- festival. Andre skoler er invitert til å bli med også, men jeg vet ikke hvem som joiner. :P
Denne festivalen trenger et navn. Jeg kom inn i klasserommet og så mange forslag sendt fra Åkra til oss, men de var ikke de beste. Jeg kunne ikke klage uten å ha et bedre forslag selv så jeg foreslo: Synopsis -07, Snuffalufa og Snarf.. xD HAHA! =) Vi var 5 elver fra min klasse på skolen den dagen og Synopsis -07 fikk 5 stemmer. Jeg håper det vinner! :D
PS: Synopsis = anskuelig oversikt, sammenfatning (f.eks. over handlingsgangen i en film som skal innspilles)

Nå må jeg drikke teen min så vi snakkes =)!

Dagens nick: ["Ska me gå sammen om å redda verden?" - Pappa]

2 kommentarer:

  1. Cutest!
    Eg synest alle skal joine deg og faren din om å redde verda. :D

    SvarSlett
  2. Aww.. Takk ..:D Ja d syns eg O .. ;D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.