tirsdag 17. april 2007

Russen 007

Heheei! ;D
Jeg har akkurat kommet hjem fra skolen, så nå sitter jeg her med en kyllingburger. I dag har jeg funnet ut at Rolf Gregory har ligget hos pappa og samlet støv siden lørdag uten nytte. Han som skal ordne den har ikke hentet den enda.. :( Og her sitter jeg uten data. Huff.. :P
På skolen har vi PTF (Prosjekt til fordypning) nå og det skal vi ha ca resten av skoleåret. Det er gøy, fordi da kan vi fordype oss i det vi ønsker. Kristin og jeg har valgt Modul 4: Levende bilder og lyd. Vi skal lage en film inkludert ekstramateriell og DVD meny. Det er i hvert fall målet vårt. Håper vi klarer det! :D Legger den sikkert ut på YouTube eller noe slik, når den er ferdig. Wii! Jeg gleder meg til å arbeide med dette. :D PS: Gi beskjed dersom du ønsker å være med i filmen, vi trenger DEG! :D
Sjekk forresten ut denne siden: www.tenkannerledes.moo.no ;) ... Zirkaye & pluto g03s uuh, OJE! :D
Zirkaye har vært i Newcastle fra torsdag til søndag og det er det eneste hun prater om på skolen nå, hihi .. :P Det er koselig å høre på og de har jammen gjort mye rart på den turen. Det står mer om dette på www.zirkaye.blogspot.com ;P..

Russen 007
På skolen i dag tenkte Inga, Kristin og jeg at vi ville ta turen til Kiwi. Så vi gjorde det. På veien bort så vi mange av skolen blårusser som stod utenfor Vardafjell hallen og antaglelig skulle ta alle elvene som hadde sett fotball finalen i VACC. Vi ble litt redde og fortet oss til Kiwi. Da vi kom tilbake fra butikken tenkte vi at dersom vi gikk rolig forbi så kom ikke russen til å gjøre noe med oss.. Der tok vi grundig feil! De sprang mot oss og dysjet oss godt mens jeg bare stod der og ropte: -Stooop!!!
De ble leie, vi fortsatte mot inngangen på skolen da det kom flere russer som ville sprute mer vann på oss. Vi brydde oss ikke så ekstremt mye ettersom vi ikke kunne bli så veldig mye mer våte. Da vi endelig kom inn på skolen gikk vi til Ingas klasserom, hvor halve skolen hadde stått og sett på at vi ikke sprang fra russen! HAHA! En morsom dag for oss ja. =)

Kristin sa forresten at hun skulle skrive et blogg inlegg i min blogg i dag, så jeg håper hun gjør det også! ;D Nå må jeg tilbake til kyllingburgeren min. Snakkes :D

Dagens nick: [Buddy.. :^) Den bokså e mi, tar du ann t meg? xD HAHA!]

2 kommentarer:

  1. Ohoi:P hørres vått ut ja ^^ Sko ønska eg hadde fått med meg øyeblikket når dåkke blei dusja:D

    SvarSlett
  2. haha, sorry. Eg glemte passordet x)
    Og så har eg ikkje komt hjem før nå da. :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.