mandag 23. april 2007

Linker >o.O<

Jeg vil ikke at min blogg skal bli sånn super seriøs som ingen gidder å lese og de som leser den er bare uenige allikevel.. :P I dag tenkte jeg å legge ut noen kule linker som jeg anbefaler sterkt! :D Hehe.. ;D
I dag har jeg kjøpt en superkul, ny lommebok som er maken til veska mi. Uuh!
Nå sitter jeg her og hører på musikk.. (8) My arms keep missing you.. Men nei, det er ingen spesielle jeg savner. No offence! =) Ellers har jeg grodd all den ”nye” musikken på min data, men som jeg har hatt lenge nok til å kunne store deler av tekstene.
I går fikset jeg litt på designet på Rolf Gregory når det gjelde skrivbordet og dersom du trykker på bildet ser du stor versjon av det. ;D

Snart er det Rock Fest! :D Gjett om jeg gleder meg! Og de 2 bandene jeg gleder meg mest til er Mirror Of Madness og Karpe Diem! <3 Juuhuu! Men nå legger jeg ut linker, så vi snakkes, som de sier i Telenor (Go Netcom!)..

4 kommentarer:

  1. men hvem fikk hun ideen fra? Vi venter i spenning :)

    SvarSlett
  2. Hehe.. Ideen kom fra Kristin :D Men eg sporte før eg herma.. (A)..:P
    Ellers tusen takk;D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.