søndag 13. november 2011

The colour of ideas

I dag har jeg hatt et gjensyn med min gode venn Jarle Klepp på vei til London, og da jeg kom frem var det for å ha gjensyn med mine to gode og gamle venner Kristin og Simon.
Da Kristin og jeg gikk på videregående sammen satt vi alltid fremst i mattetimen. Her tok vi fraværet for læreren fordi han ikke klarte å uttale elevenes navn, han hadde spesielt problemer med Marith som hadde en H på slutten. Ellers satt vi og tegnet i elevkalenderene vi fikk gratis på skolen og det er derfra at mine kalendere ser ut som de gjør den dag i dag.

Vi besøkte London Graphic Centre og gjentok tradisjonen med like bøker, denne gangen har vi anskaffet oss Pantonebøker med rosa sider i. Nå blir det skribling, skissing og observering på høyt nivå! Mer om denne lørdagen skal dere få vite en annen dag, her skriker RAM-en min om at den ikke blir brukt nok. Alle Adobe- programmene er slått av noe som betyr at lite skolearbeid gjøres i dette øyeblikk, og dermed er det back to work for min del. God helg!


2 kommentarer:

  1. Så fin notatbok!
    Og lol @ Knut Bendik som ikkje kunne uttale namna. :P

    SvarSlett
  2. Jeg liker den i alle fall, nerden som jeg er. :P
    Ja han tok virkelig kaka. :)

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.