fredag 7. oktober 2011

First Week


Den første uken ved Solent har flydd forbi og jeg har tilbragt rundt seks timer i Graphic Design Studio i løpet av denne tiden. Vi har tre tutorials i uken, hver på 90 minutter, men helt sinnsykt mye arbeid å gjøre fra gang til gang. De tre oppgavene vi har er Final Major Project, Professional Context og Visual Communication Research, med forskjellige lærere på hver og hvor vi jobber i grupper på syv personer. Det hele er kjempeinspirerende fordi vi får arbeide kjempehardt og fordype oss i emner som vi velger helt selv, og jeg har allerede en del idéer.

Når jeg ikke er på skolen svømmer jeg litt. Jeg har anskaffet meg swim card, badedrakt og annet passende utstyr til å svømme. Et bilde sier jo mer enn tusen ord, så her er totusen ord for å illustrere.

I går var vi på Boat Party som var kjempegøy! Jeg møtte mennesker fra Canada, Spania, Finland og England, det var spennende å snakke med folk fra andre kulturer og høre hvordan de opplever Soton. Nå skal vi snart på Norwegian Night Out, det finnes omtrent 150 vikinger i denne byen akkuratt nå, så det blir nok god stemning i kveld!

4 kommentarer:

  1. va på Boat Party i Falmouth, det va sinnsykt gøy! Og einaste Norgesfesten eg va på, va 17. mai-fest :P
    Bra du har det gøy, jaffal! :D

    SvarSlett
  2. Yay, verkar som du har det kjempegøy! Og du såg veldig proff ut i symjeutstyret ditt. :D

    SvarSlett
  3. Me har The Norwegian Society, så e eindel Norgepartys på gang her.. :P

    Haha, sko sett meg med badedrakten og, DÅ ser eg e pro ut ja.. xD

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.