fredag 2. september 2011

Faktasetninger


Jeg vet at om seksten dager flyr jeg fra Flesland til Gatwick og toger til Soton.

Jeg vet at induction week starter om sytten dager, og jeg aner ikke hva det går ut på.

Jeg vet at det blir spennende å bo sammen med en megagjeng av noen folk i den syke leiligheten vår i Ocean Village.

Jeg vet at det kommer til å være sjølukt, også i Soton.

Jeg vet at jeg kommer til å bruke alt for mye penger i England, slik at jeg ikke får med meg halvparten av bagasjen hjem igjen.

Jeg vet at jeg ikke aner hva jeg skal pakke med og hva jeg må la stå igjen.

Jeg vet at jeg kommer til å savne vennene mine helt sinnsykt mye.

Jeg vet at det kommer til å bli umulig å være borte fra Brian hver eneste dag.

Jeg vet at Skype nesten alltid kommer til å stå på.

Jeg vet at Anja og jeg kommer til å gro design og Kaizers Orchestra i mangfoldige timer slik vi pleide da vi begynte å bli kjent.

Det jeg ikke vet er hvor jeg skal plassere alle tingene jeg ikke tar med meg.

3 kommentarer:

  1. "...Jeg vet at jeg kommer til å måtte blokke Christine på Skype når hun innser at jeg er vekke."

    SvarSlett
  2. Utruleg spanande og kjekt og skummelt og fint og alt på éin gong! Eg er glad du har Anja der, og eg er glad for at du har denne moglegheiten til å gjere det du vil og har lidenskap for. Håpar du kjem til å få det vedunderleg og lære mykje nytt og at du får vere så kreativ og interessant og småcrazy som du har kapasitet til.
    Og så kjem eg til å sakne deg. Oooog så er eg veldig glad i deg.
    <3

    SvarSlett
  3. Christine: Kanskje, men det får du bare tåle!

    Birte: Veldig glad i deg og! <3

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.