mandag 2. mai 2011

Dobbel turbo

Denne meldingen fikk jeg opp etter å ha brukt nesten 7000 kr på Apple Store i går. Jeg kjøpte meg ikke en ny mac, selv om jeg virkelig hadde trengt det - i stedet handlet jeg en iPad 2. Da iPaden kom skjønte jeg ikke poenget med å ha denne, men etter lanseringen av iPad 2 har jeg vært innom Apple Store nesten hver dag, kikket og klikket på "Velg en iPad" utallige ganger. Jeg valgte en siste gang og kjøpte meg en hvit en med 64GB, Wi-fi og 3G og selvfølgelig et grønt Smart Cover i tillegg. Nå må jeg bare holde tålmodigheten i sjakk og vente i noen uker før den kommer på døren min.

Siden jeg bestilte på internett har jeg også valgt å få inngravering på den, noe som er gratis på det meste man bestiller fra Apple Store på internett. Foreløpig står det: Du vett ka som står i testamentet; Ta kontroll på kontinentet! Dette er noe jeg kan endre på fortsatt, så om dere har andre kule forslag så tar jeg gjerne imot! Og om noen andre har iPad / iPhone 4, så kan vi ha samtaler via Facetime når jeg er i England.. :P

Her er den deilige Smart Cover videoen som jeg har sett i alle fall 7 ganger.


For å toppe det hele handlet jeg noe ekstra på internett i påsken, deriblant en ekslusiv iHub som nå er trukket tilbake av produsenten pga. ulovlig bruk av Apple sin merkevare, noe som var forventet. I tillegg har jeg kjøpt meg nytt deksel til iPhonen da mitt Cola- deksel er knekt etter at jeg har brukt det i over et år (imponerende kvalitet så mye som jeg mister telefonen i bakken). I dag måtte jeg kjøpe meg ny lader til macen da hele ledningen røk i to i går kveld. Enkelte bruker penger på en ny vårgarderobe mens jeg pusser opp gadgetbiblioteket mitt.. :P

8 kommentarer:

  1. døødskult iphonedeksel<3 åh, har så lyst på ipad selv, men blir nok først en hvit iphone 4 her..

    SvarSlett
  2. Awh, hvit iPhone 4 er også DIGG <3 Ja, måtte finne et deksel som kunne toppe Cola-dekselet ellers hadde jeg aldri kjøpt nytt, evt. bare kjøpt et likt.. :P

    SvarSlett
  3. jeg har iphone 4 å kan da snakke med deg når du ankommet england <3 loving it !

    SvarSlett
  4. Du er så flink å bruke pengene dine på skikkelige ting! (Og nei, det var ikke sarkastisk xD)

    SvarSlett
  5. Poirot: Takk! :D

    Matrosen: Ja, det kan vi vet du. :)

    Fancy: Haha, takk for parantesen eller så hadde jeg misforstått.. :P

    SvarSlett
  6. Hehe, jeg bruker heller penger på ny vårgarderobe ja! Men håper du blir kjempefornøyd med alt det nye :) Jeg kjøpte eg en iPad når jeg var i USA i høstferien i fjor, den har ikke blitt brukt så mye som jeg hadde trodd pga. jeg syntes det var så tungvint å skrive på den. Så anbefaler å kjøpe tastatur, men det kommer jo helt an på hva du skal bruke den til da! :) Mamma har imidlertid tatt over min, så brukt blir den jo uansett, haha.

    SvarSlett
  7. Ja ser den, syntes og det var litt tungvint de gangene jeg har testet, men det venner jeg meg nok til ganske fort. Håper jeg. :P Legg ut bilder av din nye vårgarderobe da! :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.