torsdag 24. juni 2010

Impulstur til festival

Vi starter dagen med noen solskinnsbilder fra Spania.
Da jeg kom hjem med denne kjolen sa mamma: Næmmen, har du kjøpt det FKH-kjole? :D
Brian & meg, looking sexy!

Jeg kom hjem i går og reiser igjen i morgen. Spaniaturen var flott og jeg elsket været! Det jeg ikke liker med "syden" er sinnsykt høye temperaturer, så når gj.snittet i ferien var 25 grader var jeg superhappy! Jeg sjekket selvfølgelig vaktlisten til jobben da jeg var hjemme og fant ut at jeg har fått hele uke 26 fri. På mandag skal jeg ta en vakt for noen andre, men siden resten av uka var ledig fikk jeg en idé...

Min søster, Amanda, har vært helt sinnsykt gal etter å reise på Hove. Hun har ikke fått lov siden hun er 17 år, så våre besteforeldre (som hun bor hos) og foreldre følte det var uansvarlig å la henne reise dit. Personlig har jeg brydd meg svært lite om festivalen, men jeg har heller aldri vært på en skikkelig festival. Rock Fest teller ikke.. :P Ideen lød som følger: jeg bruker friuken min på å reise til Hove med Amanda. Etter mange timer i telefonen var alt klart, og i dag sitter jeg med billettene i sekken.

Planen fremover er å jobbe på Arken i morgen (alle må komme og kjøpe GOURMETBURGER av meg!!!! - btw), deretter reiser jeg og to andre ned til Stord. Her skal vi jobbe fredag natt, lørdag natt og søndag formiddag sånn ca. Vi sover på hotell der. På mandag skal jeg som sagt jobbe, etter jobb tar jeg Kystbussen til Haugesund og ankommer om natta. Vi reiser videre på tirsdag morgen til Stavanger hvor vi tar toget til Arendal. Her blir vi til lørdag. Da reiser vi hjem og jeg skal tilbake til jobb på søndag. Shit, jeg er helt sinnsyk på planlegging! :D Minuset er at jeg ikke får sett min kjære Brian på hele to uker, og det er rart for oss som vanligvis bor sammen...

Nå aner jeg ikke hva jeg skal pakke eller hvordan jeg skal organisere dagene mine. Har vasket klær som bare juling, men jeg må nesten handle inn nødvendigheter? Ser det ut som at jeg har tid til det?? Hva tar jeg med? Speilrefleks? Mac? Noen som har peiling? (Innrømmer at jeg er lettere stresset, men er for sliten til å gjøre noe...)

Ja ja, flott med litt impulsivitet en gang i blant. Da blir jeg i alle fall ikke lei av å sitte hjemme hele sommeren. Herregud, jeg gleder meg!


4 kommentarer:

  1. Sv: Prinsesse Madeleine..haha. Ganske stort altså :)

    SvarSlett
  2. Ikkje ta med Macen, Ikkje ta med Speilrefleksen. Ikkje ta med sånne veldig veldig viktige verdisaker. Det blir stjelt.

    Fant og ut detta: "1. Når man skal flytte inn på festivalcampen på hovefestival går de igjennom bagasjen din. De har hvertfall gjort det de to siste årene. Tenkte å nevne det så folk var litt forberedt på det" Og så kaaan du jo lesa detta: http://blogg.tinekatrine.com/?p=266

    Oi, for ein lång kommentar XD jaja :P Eg glede meg sykt masse :D det blir superawesome :D

    SvarSlett
  3. Luna Anette: Ja det kan jeg tro. Var i Spania da, jeg ser ikke på TV og hadde ikke internett på ferie.. :P

    Amanda: Ville bare hatt macen te togturen liksom, men det va derfor eg spurte. E jo kje lov med speilrefl? :O Eg har lest ganske masse på Hove si sia. E kje lov å ha med paraply eller drikka inn.. Og ikkje for mye mat.. xD
    Glede meg eg og!

    SvarSlett
  4. Høyrdest travelt, men herleg ut! Kos deg/dykk kjempemykje! <3

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.