fredag 26. februar 2010

Rolig i Sandviken

As you may have figured out så har vi flyttet. Vi bor nå på et deilig sted kalt Ytre Sandviken og her er det stille. Tingene begynner å komme på plass og jeg er passe lei av å besøke Ikea fordi vi ikke klarer å bære ting med oss hjem. Det ender alltid med at jeg står ute i veien med masse saker mens Brian løper frem og tilbake helt til vi kan klare siste resten begge to. Det må jo se helt idiotisk ut, but who cares?
Grunnet mangel på gjøremål (utenom å pakke ut, som jeg er lei av) siden vi ikke har internett kjøpte jeg meg Canon 450D. Neida, jeg har tenkt på det lenge, det var bare et passelig tidspunkt nå som jeg har brukt opp alle pengene mine på møbler. Så reiser jeg til Spania i morgen for å besøke min mamma, og da skal jeg storkose meg med kamera i finværet. Apropos vær; jeg spurte både mamma og pappa om hvilke klær jeg trengte og pappa (som tilfeldigvis er på ferie hos en kompis i Spania nå - han er IKKE med min mamma.. xD) sier: "Ta med ullundertøy og gjerne fleece hvis du har det." Mamma sier: "Ta med bikini og shorts." Hva pakker jeg da? :P
Uansett, det var deilig å blogge litt mens jeg sitter i boden og fryser på tærne på fredagskvelden. Lurer på om det faktisk er internett i mamma sin leilighet..? Da kommer nok et bilde og to (tredve). Kos dere hjemme i snøen så kommer jeg tilbake på tirsdagskvelden.

13 kommentarer:

  1. Det fyrste biletet der var veldig idyllisk og koseleg. :)
    Satsar på det kjem seg i orden snart. Og god tur til Spania! <3

    SvarSlett
  2. lucky bastard! kos deg masse på tur :)
    jeg må også kjøpe meg kamera.. speilrefleks.. et som tar gode bilder.. haha :p

    SvarSlett
  3. Kanskje ullshorts er tingen? Men ikke ullbikini. Slikt krymper. Og det ville strengt tatt blitt litt pinlig.

    SvarSlett
  4. Ta med deg noe midt i mellom ;P Alicia sa det ikkje va så sinnsykt varmt men det va liksom ikkje iskaldt heller ;P

    SvarSlett
  5. Haha, var det ein referanse te meg der? ;)
    Når det gjelde klær, så syns eg du ska hørra på mammaen din, e tross alt hu så bor der :P

    SvarSlett
  6. What?! var du på Sahg?
    Godless Faith er jo ein stor favoritt! hehe :)

    SvarSlett
  7. Caroline: I will! :D

    Poirot: Det e hima hos meg :)

    Else: Det e så verdt det! :D

    Maya: Hadde vore kult å hatt det da.. xD

    Amanda: E ganske kaldt her i dag.. Har på meg ullsokkar og sitte med teppe liksom.. :/

    Valerie: Jepps it was.. :P

    Else: Nei på KAIZERS! :D

    SvarSlett
  8. ha det kjempefint i spania! og ta med både ullundertøy og shorts - det er vel den beste stilen man kan råkke? :D

    SvarSlett
  9. Tok med ullsokker, strompebukse og shorts og kjole.. :P

    SvarSlett
  10. Syntes flytting virker så utrolig gøy og spennende jeg, men det er kanskje ikke like idyllisk som det høres ut som x) Gleder meg i alle fall stort til jeg skal flytte inn i en leilighet for første gang selv! =) Så heldig du er som skal til Spania nå, du må kose deg masse masse der nede da! :D Og tusen takk for kommentaren din, blir så glad når jeg får høre sånt! :) Gleder meg til å se masse deilige Spania-bilder og tenke på sommeren :D

    SvarSlett
  11. kos deg i spania!! Blir nok deilig når alt er fikset:))

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.