søndag 31. januar 2010

Don't forget to have a good day

"Hallo??" Hører jeg utenfor døren min, og går for å åpne den. "Åja, du BOR her ja..?" "Ja?" svarer jeg. "For vi skal stenge vannet her nå" svarer mannen utenfor døren. Han hadde visst snakket med husverten og de skulle stenge vannet i dag og rive hele huset i morgen. "Men vi skal bo her i MINST to uker til", svarer jeg. Mannen sier "Det kan bli litt vanskelig uten vann..." Til slutt går han for å ringe husverten mens jeg går tilbake inn i leiligheten med klump i halsen.

Heligvis skal de ikke rive huset i morgen og vi har vann enda. Det hadde blitt relativt problematisk å flytte når vi kun har fått pakket 4 esker med ting. Vi har skrevet leiekontrakt i den nye leiligheten i dag, og de var så hyggelige og sa at vi kunne få flytte inn helgen før 15. hvis vi ønsket det. Selv om jeg ELSKER vår nåværende leilighet, blir det deilig å komme i orden i den nye også. Her kommer jeg bokstavelig talt hjem til et tomt hus. Det er ikke engang lys i gangene. Det føles som om hele huset er forlatt og at vi bare har stuet oss opp i et kott på loftet. De har til og med tatt internett fra oss! Men jeg har jo iPhonen min, så klarer meg foreløpig.

Nå skal vi pakke for fullt, den 12. tar vi oss en Kaizers så håper jeg at vi får flyttet litt saker fra den 14. Tirsdag 16. skal Christine hjelpe meg å kjøre de største møblene bort, også kommer mine besteforeldre også en dag og tar i et tak. Jeg har bestilt strøm fra Fjordkraft og venter på en gratis flyttepakke i posten. Nå må jeg bare velge internettleverandør. Any suggestions?

Ønsk oss lykke til med flyttingen, da! :)


6 kommentarer:

  1. Lykke til med flyttingen! Leiligheten så helt suuper ut!!:)

    SvarSlett
  2. SV: joo. ja. eg fekk an, plutselikt va an vekke. Men eg har kjøpt ny så det e ingenting å uroa seg for xP

    SvarSlett
  3. Me har Nextgentel der eg bor, men det e drit, dette ut minst ein gong te dagen og e vekke i noen timar før det e tebake. Så ikkje velg det xD

    SvarSlett
  4. Riva huset?! Sykt xD
    Og lykke t med å komma dokker ut før dei rive det! xD

    SvarSlett
  5. Pernille: Takk for det

    Amanda: Ja, best for deg!! :P

    Valerie: Ja eg har bare hørt DRIT om det..
    Nogen som har erfaring med Ventelo? :)

    akarlsen: Det trenge me! ;)

    SvarSlett
  6. Lukke til!
    Meiner folk eg har snakka med har vore nøgd med Ventelo, btw. :)

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.