tirsdag 29. desember 2009

Face the days with open eyes

Jeg har jobbet over 1000 timer i 2009, men nå har jeg ingen flere vakter dette tiåret. I gjennomsnitt har jeg da jobbet 85 timer i måneden som er helt OK. Siden sist har jeg vært i Haugesund / Karmøy og feiret jul og da Brian og jeg kom hjem var vi uten strøm. Badet ble litt oversvømt i går og vi har vært kjærester offisielt i enda et år. Ferien har vart i 3 uker og når nesten en måned har gått skal jeg på skolen igjen. Det er på tide å kjøpe boken "Merkevarebygging for administrerende direktører" og kaste meg over tema 7. Til jul fikk jeg 7 Kaizers cder og 3 eksemplarer av Californication season 1. Hybelen er et eneste stort rot og jeg tenker på nyttårsforsetter. Jeg kan vel egentlig si at jeg klarte å gjennomføre årets forsett; å sette meg tre mål hver måned. De fleste (les: ikke alle) har kommet seg ut på bloggen under sidespalten "How to save A(ngela's) life". På den andre siden kan jeg ikke påstå at jeg har gjennomført hvert mål like bra. Nå skal jeg ta de siste to dagene i mitt russeår med storm og så er det på tide å ønske det nye året velkommen!


4 kommentarer:

  1. fikk masse fint til jul da!!
    fy som du har jobbet! burde ikke vert lov! :p

    SvarSlett
  2. Takk Pernille! :D

    Ironisk Else? :P

    SvarSlett
  3. Californication <3 :D

    Høyrest ut som eit bra år. :)

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.