torsdag 31. desember 2009

2009 på to minutt og førti sekund




Same procedure as last year:

1. Hva gjorde du i 2009 som du aldri har gjort før?
Jeg var RUSS og da gjorde jeg mye rart.

2. Holdt du nyttårsforsettene dine og vil du lage nye?
Jepp holdt det ene jeg hadde. Må nok lage nye i år også.

3. Ble noen som står deg nær mor eller far?
Joda, Kristine ble mor! :D

4. Døde noen som sto deg nær?
Nei.

5. Hvilke land har du besøkt det siste året?
England med Bon og Spania på sommerferie.

6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
Jeg vil ikke være like stresset og sint. :P

7. Hvilke datoer i 2009 vil du aldri glemme, og hvorfor?
Første uken på NKF (og videre) - beste valget i mitt liv! Og russetiden var også uforglemmelig.

8. Hva er det største du har oppnådd i år?
Skryt: Jeg ble flinkest i klassen - slik som planlagt.. xD

9. Hva var din største nedtur?
Laksevåg vgs. og alt som hadde med det å gjøre

10. Har du vært syk eller skadet?
Ekstremt mye eksem pga. jobb, men ellers grei i formen.

11. Hva var ditt beste kjøp?
Billetter til Kaizers og Metallica! Også TimeMachine harddisken, iPhone, nye briller og oppgradering av macen..  Haha.. :P

12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
Brian og Christine

13. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?
Dette er ikke tiden for å starte nye drama, so let's keep that a secret for now.. ;)

14. Hva gikk mesteparten av pengene dine til?
Utenom husleie?

15. Hva gjorde deg veldig oppspilt og glad?
Design

16. Hvilken sang vil alltid minne deg om 2009?
De fem mest spilte sangene i iTunes er:
Let's get undressed - Danko Jones
S.E.X. - Nickleback
You're gonna go far, kid - The Offspring
I don't give a f**k - Dope / Saviour - Rise Against
9 mm - Kaizers Orchestra


17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du:
a) Gladere eller mer nedstemt? Sannsynligvis gladere. Nyttår med ingen andre enn Brian og herr. Razz.. :D Livet er deilig lately!

b) Tynnere eller tykkere? Gaaad!! Har lagt på meg MYYYYE!! xD = Større pupper også.. :P

c) Rikere eller fattigere? Sikkert samme nivå. Kontoen slet seg ut med julegavene.. :P Men har tjent mye mer enn i fjor da.. Sånn ca. 85 000 mer.. :P

18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?
Feste - jeg er ungdom OG student, er jeg ikke? :P

19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?
Være sint

20. Hvordan vil du tilbringe julen?
Julen er over nå? Var i Haugesund - "SER DU HAUGESUND SOOOVE??!" (Angela synger)

21. Ble du forelsket i 2009?
Var forelsket fra før ;)

22. Hvor mange one-night stands hadde du?
Hatt samme kjæreste gjennom hele året.

23. Hva var ditt favorittprogram på TV?
Alt for mange!!! Tror ingen ser like mye på tv-serier som meg. Men Riks TV boksen har blitt slått på 18 ganger i løpet av 2009.. :O

24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
Nei!

25. Hvilken bok er den beste du har lest i år?
Jeg kan si at jeg leste mye mer enn i fjor, men aner ikke hva som var best.

26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse?
Elsker Kaizers mer og mer! -Om det går an?

27. Hva ønsket du deg – og fikk?
Jeg ville studere grafisk design på NKF, og det gjør jeg nå.

28. Hva ønsket du deg – og ikke fikk?
Ingen sertifikat i år heller... :P

29. Hva var årets beste film?
Veldig vanskelig å si, men den jeg ønsker meg mest akkuratt nå er Viva LaVega (Kaizers LIVE).

30. Hva gjorde du på bursdagen din?
Temafest som alltid; Togapary i år! Nei forresten, den 5. august var jeg i Spania hos mamma med Lene og Brian.

31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?
Personer: Brian, Lene og Christine. Ting: iPhonen min! :D

32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
Det er nyttårsaften og jeg går kledd i rosa ulltights, t-skjorte og genser fra Monki pluss ullsokker som Christine strikket til meg.

33. Hva har holdt deg i mental balanse?
Brian og studentkalenderen

34. Hvilken kjendis likte du best?
Janove Ottesen

35. Hva i politikken har opprørt deg mest?
Det var valg, jeg stemte. That's it.

36. Hvem savner du?
Savner å holde kontakten med et par personer.

37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?
Kanskje Julie i klassen min? :) Hun er så gledesspreder!

38. Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år?
Work before play!

3 kommentarer:

  1. Ååh! Superkoselig video!:D
    Koste meg masse i går!!<3

    SvarSlett
  2. Pfft, skal me samanlikne lister over kor mange fjernsynsseriar me ser på? :P

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.