lørdag 5. september 2009

Seks ører?

Er det ikke typisk? I går brukte jeg to timer på å prøve å handle en iPhone 3GS via Netcom sin netthandel men fikk til slutt beskjed om å prøve igjen. Da jeg gjorde det var ALLE iPhones hos Netcom, Telebutikken og Spaceworld utsolgt. Som en liten "trøst" skulle jeg handle et AKG headset da mitt 1 måned gamle Scullcandy har knekt. Men nei, det skulle jeg heller ikke klare å få tak i så jeg kjøpte meg en cookie på 7eleven istedet. Det var en drittdag! I dag derimot har jeg ikke bare kjøpt meg AKG limited edition purple, men Brian har skrudd sammen mine to Scullcandy headset. Så nå har jeg et Scullcandy, et AKG og et Panasonic (men det suger så mye at jeg heller har gått i tre uker uten musikk enn å bruke det).. Kommer til å bruke AKGene selvfølgelig! :D Storfornøyd!


6 kommentarer:

  1. Hahaha. Mikal sko kjøpa AKG i oransj, men tok det i svart fordi det va billigare :P Han prøvde det før an kjøpte det o xP

    Men lilla va nice da. ;) Con gratz.

    SvarSlett
  2. Åh, føle med deg! Ting går sånn for meg o :p

    SvarSlett
  3. Amanda: De hadde kun limited edition og det va på tilbud, så trur eg overleve.. :P

    Kristin: Har skjønt detta.. ;P

    Poirot: takk takk!

    akarlsen: I know! :D

    SvarSlett
  4. heller cookie seie nå eg :p

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.