mandag 14. september 2009

Pulserende helg



Dette har vært en veldig hendelsesrik helg, og nå har jeg tenkt å fortelle deg om den.

Fredagen var jeg på jobb om dagen og på skolen om kvelden. Jeg satt der helt til kl 22. Der var det fest og folk drakk seg fulle, men Anja, Inga og meg satt som de nørdene vi er og jobbet med prosjektene våre. Lørdag var jeg også på jobb og etterpå skulle jeg på fest. Først var det vors hos min nabo Trude. Der var bl.a. Cathrine som hadde reist fra Haugesund. På buss-stoppet møtte jeg Hilde, som hele tiden spurte meg om når 90- bussen kom. Akkuratt nå kom jeg på at 90- bussen ikke kjører forbi det stoppet, den går på baksiden ved Haukeland. Håper ikke du stod der lenge frøken? Uansett.. Da vi var fremme i byen hadde jeg tatt feil av feststed og Trude, Cathrine og jeg trasket rundt på Nøstet og lette etter Siv og Torunns innsl
ytningsfest. Etter en stund der skulle vi videre på fest med Duy, men på vei bort fikk T
rude melding om at politiet kom og alle skulle til byen. Det var da Trude slo på stortromma og flørtet med billettøren på Bergen Kino slik at vi fikk legge igjen alle litrene med sprit som vi hadde. (HAHA!) Vi forlater åstedet, men får en ny melding om at vi skal tilbake på fest. Og dermed handler det om å hente alkoholen vår diskret i billettluken på KP. Vi går langt om lenge og kommer til slutt til Marius sin fest. Marius går i klassen min, noe vi ikke visste før vi kom. Naboene klagde og var megasure og teite og alle skulle til byen igjen. Da sa jeg: Nei, nå går jeg hjem og legger meg! Og dermed tok jeg med all min alkohol bort på Narvesen. Her kjøpte jeg to stk. Cola 0,5 l for 49,- bare for å få med et kult sommerspill. Da jeg kom hjem så jeg på Die Hard og slappet av i dobbelsenga til Brian og meg. Virker det som om jeg har mye venner nå?

Gammelt bilde av Trude til venstre og Mette, som også var på Vors men gikk til Helge, til høyre. Fordi jeg ikke liker å stjele andre sine bilder.


Siden jeg sa det til BA, kan jeg si det til deg også: Jeg har stemt. Senterpartiet!





Oi, shit! Nå glemte jeg nesten å publisere mitt endelige produkt i antikva oppgaven...


7 kommentarer:

  1. Stadig like travel! Likte oppgaven din kjempegodt! Du har talent! :)

    SvarSlett
  2. iiih va kjekt å sjå deg !! :D

    vett at du hadde nevnt meg , du blir nevnt når eg får somla meg te og legga inn bilder , e bildet av deg o der u know :D

    SvarSlett
  3. Hei eg ramse opp masse mennesker. Jes.
    Prosjektet var kult! :D Spesielt kniven:D Me fikk bare lov å bruke en bokstav me, og bare en gang!
    Skal legge ut mitt og snart :D

    SvarSlett
  4. Så stilige oppgåvene vart! :)

    Høyrdest ut som ei kjekk (og travel) helg.

    SvarSlett
  5. Ronja: Takk takk, men då sko du sett resten av klassen.. :D

    Cathrine: Kjekt å sjå deg og ;)

    Kristin: Kniven min blei ganske slakta! Den va på et veeeldig lavt nivå i gorhold te resten av klassen.. :P
    Glede meg te du legge ut!

    Poirot: Always! :D

    SvarSlett
  6. Haha, eg stod der ei stund, men som du sa, bussen kom jo ikkje derte. Hu eg sko henta fant jo fort ut det hu o, så itte ein evighet klarte hu omsider å komma seg te meg. xD

    Die hard e digG! :D

    SvarSlett
  7. Hilde: Jaja, sånn kan det gå.. :P
    I love DH!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.