mandag 28. september 2009

OOMPH

Husverten sendte en sms hvor det stod noe om at en montør skulle komme i dag, mens han selv skulle jobbe med leil. i andre etasje. Selvfølgelig regnet jeg med at det skulle være en internettmontør, men akkuratt nå hører jeg bare jobbingen under meg og intet nett. Kanskje jeg har tatt feil? Vurderer å stikke hodet ned trappa for å faktisk hilse på.

Når det gjelder brillesaken så gikk jeg for brille nr. 2 av typen Prada. Dette var til tross for mange "stemmer" på nr. 1. Saken var den at i virkeligheten ser man brillene litt fra siden også, og der var de veldig rare og breie. Nr. 3 var svarte og ble derfor for strenge og nr. 4, som jeg likte veldig godt, var ganske spesielle, veldig tunge og ekstemt dyre. Selv om jeg egentlig ikke tenkte på prisen da jeg valgte.

I morgen er det presentasjonstid igjen. Jeg ble ferdig med produktet mitt på torsdag og har slappet av og jobbet hele helgen. Plutselig kom jeg på at jeg ikke har
skrevet refleksjon til oppgaven. Jeg har heller ikke laget manus for vår felles presentasjon og mtp. at jeg skal på jobb om to timer, så burde jeg kanskje begynne på det nå. Her er mitt endelige resultat. Gjerne kom med feedback!

Hm.. Det er feil utsnitt på dette bildet.
Skulle være en pen ramme rundt. Ja ja...

3 kommentarer:

  1. Ouh du valgte mine favorittbriller på deg , GRATLA! :D Håpe presentasjonen din gjekk bra :)

    SvarSlett
  2. Knallbra! Satsar på at presentasjonen gjekk greitt?
    Gratulerer med briller. :)

    SvarSlett
  3. Cathine: Må jo nesten hørra på deg ;)

    Poirot: Ikkje egentlig, men dvele ikkje med det.. :P
    Takk takk =)

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.