onsdag 1. juli 2009

On my way to see Kaizers again.. <3

Jeg stod opp kl. 06 fordi jeg sovnet uten å ha pakke i går. Klokken nullåttehundre var vi på personalmøte om HMS og nå sitter jeg på båten med min deilig sunne lunsj. Den består av juice, druer og grovbrød med ost og skinke. Dødsbra av meg siden jeg har startet et nytt sunnhetsprosjekt. Det er sol ute og veldig varmt og mitt destinasjonssted er Haugalandet. Jeg camper hos Charlotte og vi drar på Skudefestivalen for å se Kaizers i morgen. Ellers håper jeg på å treffe mange venner, kjente og familie i løpet av disse 48 timene jeg er tilstede. Fredag morgen reiser jeg rett tilbake på jobb, og da kommer jeg tilbake 3. august for å ta flyet til Spania. I Sildajazzen skal jeg jobbe på Bon Appétit på kaien, og håper på å treffe fulle venner der. Noen andre som skal til Skudesnes (Skudnuss) i morgen? :D

Håper på fint vær lengre vest også, selv om det sannsynligvis blåser like mye som alltid der.. :P

4 kommentarer:

  1. HVORFOR HAR DU IKKE SAGT TIL MEG AT DE SKAL SPILLE ARRRGGHH!?!?!?!?!?

    Driter i det jeg skal til Sogndal og se de i August en gang. Tror jeg. Eheh.

    SvarSlett
  2. håpe du kose deg kjempe mye i haugesund! å d e jo kjempe fint ver her nå =)
    sv: kaanskje ein av de kan hetta pluto? har kje fonne noe navn te de ennå :o (kattungane altså). hehe eg kan godt komma på besøk når eg flytte opp te bergen ;) om du vil ha meg så komme eg ;p men kor bor du da? eg ska bo midt i sentrum, så tror kje eg trenge å ta buss noen plass (A) håpe kje d! greie kje å lesa bussrutå skikkelig her ein gang eg :p

    SvarSlett
  3. René: Sorry! På Malakoff eller noge? :D

    Sveio tullo: E faktisk mye varmare her i Bergen.. :P Kan skjønna eg vil ha besøk, og eg trur nok du komme te å trenga et busskort forde altså.. Blir kanskje litt teit å bo i Norges nest største by og kun leva i sentrum? :P

    SvarSlett
  4. haha du får visa meg rondt ein tur når eg flytte opp! om du vil da? ;p eg har jo kje peiling på bergen, har kje vore der så mye :/

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.