fredag 22. mai 2009

Frisk som eit svin..?

Nå orkar eg ikkje vere sjuk meir, så eg velger å gå over til å vere forkjøla. Eg skal på jobb igjen i dag, og det begynner å bli ei stund sidan sist (om ein ikkje tenkjer på den 1,5 timen på onsdag). Det skjer liksom ikkje så mykje her i Bjørnsonsgate for tida, eg ligg på madrassen min og gruer meg til å flytte frå denne utrulige hybelen. Har såvidt begynt å leite etter nye bustadar, men ingen leiger ut frå august endå, så eg må nok vente (utsetje) det litt.

Brian, Lene og meg har bestilt tur te Spania frå 4-11 august. 12-16 august er det Sildajazz i Haugesund og eg skal jobbe der då, så dei fyste 16 dagane i min kommande leiligheit blir ubebudde. Siste delen av sommarferien blir meist (seriøst, heiter det meist?xD) travel, så eg håpar på å bruke fyste delen til jobbing, jobbing og litt meir jobbing. Og kanskje littegranne søvn og?

Eg brukte litt tid på å designe i går, så dykk kan kose dykke med det til neste gong vi bloggast.

11 kommentarer:

  1. Ska du jobba på sildajazzen eller har du søkt om å få jobba? :P

    SvarSlett
  2. Ska jobba på Bon Appétit.. :D

    SvarSlett
  3. trist at du gjekk glipp av Goliathon, da va kjempe lite folk der :p

    pengene får eg fra studielån og jobb .p

    SvarSlett
  4. Hvor var det dere skulle til Spania igjen? jeg skal der nogen lunne samme tid, så hvis det ikke er for langt vekke så kunne vi hengt :D

    SvarSlett
  5. Kristin: Takk =)

    Else: Årait, såpass ja :D Eg får sjå de neste gong :D

    Pernille: Albir, ikkje så veldig longt fra Benidorm. =) Yeah, det hadde vore kos.. :D

    SvarSlett
  6. HERLEG design!
    Og det heiter mest på nynorsk òg. xD

    SvarSlett
  7. Okei, tusen takk for det x2 :D

    SvarSlett
  8. Jeg ELSKET det designet. Seriøst. Det traff meg i hjertet!

    SvarSlett
  9. Ronja: Blir alltid veldig glad for ¨hørra sånt <3

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.