lørdag 2. mai 2009

Designkos

Da jeg bodde alene koste jeg meg mye. Jeg kunne slappe av med macen , rydde og vaske, se på tv-serier og holde på med det jeg liker å kalle "Designkos". Dette går ut på at jeg sparer på mye som har kult design, f.eks. utklipp fra blader (Spirit spesielt), flyers jeg får på gata og brosjyrer. En dag setter jeg meg ned og klipper og limer slik at dette passer inn i min bok "the black book".. (HAHA - navnet)

Nå for tiden har jeg det litt for travelt til at jeg kan kose meg med design, men i går kveld hadde jeg tid til å slappe av..! Greien startet da jeg begynte på Vardafjell, media vg1 og fikk "utdelt / kjøpt" en liten svart bok i A5. Dette skulle være en slags idébok hvor man kunne tegne skisser, lime inn ting og kose oss. Da denne var full kjøpte jeg en ny en i A4 for å også ha plass til annonser fra blader o.l. Enda koser jeg meg med design, limer inn og skriver kommentarer i ny og ne.

Bunke med "råmateriale" som skal inn i boken

8 kommentarer:

  1. det fikk vi også i oppgave om å gjøre! :)

    jeg kjøpte bare en liten scrap book, og har fylt den litt inn. og gjør det fremdeles av og til!

    men er langt fra så flink så du er med den tydeligvis. haha

    SvarSlett
  2. åå, så kjekt! flink du er :)

    ja, Bergen er best :D (selv om jeg kanskje flytter der fra om 1år eller 2 :-/)

    SvarSlett
  3. jeg elsker Bergen, don't get me wrong..
    men viss jeg blir i bergen kommer jeg til å jobbe på spar resten av livet mitt, klarer ikke å slutte.. haha

    SvarSlett
  4. Åh, jeg elsker slike bøker! Så kult at du samler på sånt! Brukte aldri den boken vi fikk av Sverre, jeg.

    SvarSlett
  5. Scrapbooking er gøy! :D

    SvarSlett
  6. Kjempegøy med idébøkene våre :D !

    SvarSlett
  7. Pernille: Ja det e jo så kjekt! :D

    Poirot: <3

    Oda: Eg ska jo bli designer :D:D

    Mia: i know :P

    Kristin: Dødsgøy! :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.