onsdag 1. april 2009

Utmattet

-Du må blogge mer! Sa en av mine mange millioner fans.

Egentlig er livet såpass drit for tiden at jeg ikke ser poenget i å blogge om det. Det blir bare whining til slutt uansett. Nå tror sikkert mange at det har skjedd noe men det handler om mye skolearbeid, veldig lite søvn, ingen tid til jobbing = ingen penger = lite mat og som vanlig rydding (og litt vasking). Til tross for dette fæle livet har jeg jo Brian som oppmuntring og jeg finner små gleder i livet. I natt f.eks. la vi begge madrassene på gulvet og sov med Pondus mellom oss. Det var superskjønt med en rosa og en blå dyne..

Nå har jeg
akkuratt sovet i ca. fem timer. Vi skal ha særmnet aka fordypningsoppgaven i morgen, så det er ikke mye lekser. Ellers har hånden min fått et lite inngrep og er nå vond og ekkel. Også tok vi russebilder i dag, noe jeg hadde ansvar for. SUPERSTRESS! Det er 1.april og jeg har ikke lurt eller blitt lurt eller brydd meg om denne dagen i det hele tatt.

Lurer på
om jeg får tid til å trene i dag? Men senteret stenger kl. 22 og jeg holder på å lage fiskegrateng (hvis du ikke vet det så tar det ca. en time og lage fiskegrateng). Kanskje en spasertur om kvelden.. :D Blogges!

Fotografen til disse bildene er Ukjent.
Jeg tok meg friheten til en aldri så liten redigering.



Vuderer seriøst et friår neste år, hvis jeg ikke kommer inn på NKF...


PS LOL: På L** har de ikke lært å lage en PDF av flere forskjellige filer.. :P

7 kommentarer:

  1. kult med lys ute :D
    miss you love<3

    SvarSlett
  2. Livet er litt surt noen ganger dessverre. Men om et par uker er det russetid å se fram til! og etter det så er det øyeblikkelig sommer! og da blir ikke livet så surt lenger :D

    SvarSlett
  3. Utmattet, sa du? Da er vi to! Jeg klarer ingenting. Merker at jeg er på nippet til å bare slutte på skolen nå. Alt for mye på en gang!

    SvarSlett
  4. AHAHA! xD Kan de ikkje laga PDF av flerre filer??? Besta eg har hørt idag xD

    SvarSlett
  5. Kristin: Miss u 2 <3

    Pernille: Yeah!! :D

    Mariel: I KNOW!! Men me ska klara det sammen..

    AKarlsen: Haha, ja eg vett! Skamløye xD Seie jo litt om kossen skulen e da.. :P

    SvarSlett
  6. Hey.

    Jeg vet hvordan man lager .pdf av forskjellige filer.

    Så. FØKK DEG.

    <3

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.