onsdag 10. desember 2008

Li-klemming lefser

Neida, det blir ikke BARE videoblogg fremover, men nå er jeg litt in the mood, siden det snakkes, spekuleres, tenkes, drømmes, foreslås osv. ting til og om dette. It is in the air!

Rekkefølge:

1. Les det ovenfor.
2. Se videoen.
3. Les det under.
Videoblogg #3




Jeg kommer til å laste opp filmene gjennom YouTube fordi da kan jeg også legge dem inn andre steder hvis jeg plutselig skulle ønske det, evt. bytte blogg. De som ikke leser bloggen min kan se dem osv.
(OBS! Akkuratt nå klikket det, haha, så laster også opp gjennom blogspot).

Resultat etter filmen var at jeg spiste 4 lefser til sammen. Jeg vil konkludere med at når man spiste mange nok smakte de veldig som bakepulver / vaniljesukker?? Det som smaker helt forferdelig! :P Jeg ble litt kvalm, men men. :)

GRATULERER MED DAGEN AMANDA & CHARLOTTE <3

7 kommentarer:

  1. hahaha, du e så søt! Eg savne angela som tygge mat. Det e noe helt spesielt det der :d

    SvarSlett
  2. eg ete aldri vestlands lefser:D
    ete kje lefser whatsover ;o

    SvarSlett
  3. ..fordi jeg var så sulten ^_^ hih,

    SvarSlett
  4. Det e ein grunn te at eg nesten ikkje like lefser. Det e kvalmande vist du spise mar enn 2 og smake kansje ikkje så utrolikt godt heller.

    Yeey! Gratz te meg!! :P

    SvarSlett
  5. Kristin: Jaha? At eg tygge mat?! Det komme du te å se mye av framover ;P

    Cathrine: Thumbs up??

    Håkon: Huh??

    Christine: Men eg va jo det.. :P

    Amanda: Himalagte e jo gode da! :D

    SvarSlett
  6. "Så har me juksa litt"

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.