torsdag 11. desember 2008

Non Stop og Salt Sild smake godt ilag

Forberedt innlegg på vei hjem fra jobb:

Jeg kom ut
fra garderoben på jobb og vakten lot rulletrappen stå på for meg. Etter såvidt et øyekast sa han: "Slitesom dag?"
(Forsoving, klesvask, norsk tentamen, jule- og bursdagsgaver og 8 timer jobb).. JA!

God natt (:


Spontant innlegg etter en tur i postkassen:


OMG, OMG, OMG! Brev fra Haugesund!! Til Angela Schrøder stod det. 5059 Bergen.
Avsender: Oda Karine Sparhell. 5522 Haugesund.

Se så vakkert, tusen hjertelig takk søte
Oda! :D




Ellers går livet i mot meg:
* Scullcandy headset - ødelagt ledning!! Må bruke Koss *spyr* :/
* Router - nei, den ville ikke mer den heller. Må bruke ledning *griner* :'(
* Norsk & matte tentamen, men ikke nok med det!! Jeg måtte kjøpe en Casio fancy pancy kalkis, noe jeg i prinsippet er i mot.

Jeg kjemper i mot
, tar utfordringene som de kommer og konsentrerer meg om én oppgave om gangen.. :D JUHU!


Nå kan jeg si god natt :)*(:
(de kysser)..

8 kommentarer:

  1. Du er jo begynt å bli flink allerede jo! =D

    SvarSlett
  2. Regne med du vise til ditt eget innlegg ;D

    SvarSlett
  3. ;d-YY
    jee, zirplu smilyen.

    SvarSlett
  4. Jeg har ny blogg Angskjz!

    SvarSlett
  5. Aaawh, men du fekk eit nydeleg julekort frå Oda til å lyse opp kvardagen litt!

    <3 u.

    SvarSlett
  6. Så bra at du likte kortet! :D

    SvarSlett
  7. Håkz: Ska sjekka det ut! :D

    Poirot & Oda: JA det va deilig! <3

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.