tirsdag 23. september 2008

Kartonger på dataen

Dette er jaggumeg en eventfull dag! Først sov jeg de 4 første skoletimene (hjemme) og gikk dermed glipp av russestyrebilde.. :/ Etterpå hadde vi norsk og jeg tok notater i timen. Ö Jeg er student!
Da skoledagen var slutt tok jeg div. busser og endte opp hos Marianne hvor vi spiste deilig laks osv. Plutselig skjedde noe forferdelig og overraskende! Vi så på sesong 2 av Heroes og hadde en disk igjen da sesongen tok slutt! Jeg fikk panikk og oppdaget at den siste disken kun var bonusmateriale. I tillegg ringte en eldre dame og lurte på om det var jeg som hadde satt kartongene på dataen... xD Det hadde jeg, så datteren hennes kommer for å hente dem i morgen.

Da jeg kom hjem hadde jeg enda ikke internett. Det forsvant lørdag/søndag. Jeg kontaktet husverten siden hun sa at internett fungerte igjen. Bessedé så kom hun bankende på døra mi og jeg oppdaget at hun bor i 1. etasje i samme hus som meg! Utrolig at jeg aldri har møtt henne når hun har bodd rett under meg. Jeg trodde hun holdt til langt borte.. :P Hun gav meg kompliment for hybelen min. :)

Så nå er alt i skjønneste orden og jeg må legge meg!.. :P


Får ikke til å laste opp bilde!!! DOH!

7 kommentarer:

  1. hæ? kartonger?
    Miss youuu!

    SvarSlett
  2. eg heller fatta ikkje heilt den kartong greiå?

    godt du har internett igjen:)

    SvarSlett
  3. HAHA! Det va det så va poenget ;P Kartonger = bananesker så eg har lagt ut på finn under "gis bort mot henting" .. xD

    SvarSlett
  4. xD

    Kossen klare du å legga deg så tidli? :o :p

    SvarSlett
  5. Eg la meg jo ikkje xD Legge meg 12 - 1.. xD

    Glede meg eg O!

    SvarSlett
  6. Aaawh, bra du har Internett igjen. :)

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.