søndag 17. august 2008

Kjekt å sjå deg

Skolestart i morgen. Noen forsetter må til:

- Jobbe hardt
- Ikke forsove meg
- Få mange venner xD

- Få ny jobb

- Bruk penger fornuftig

- Sett av tid til viktige ting

- Vask hybelen ordentlig og ofte

- Spar strøm
- Besøk Haugesundere osv

- Kun snop og brus i helger

- Les bøker istedet for vitser p
å nettby

Jeg kunne fortsatt lenge... Jeg har lært at man ikke skal sette seg for mange og uoppnåelige mål. Derfor ønsker jeg å fokusere på 3 stk. Velger de jeg mener jeg er dårligst til:

* Sett av tid til viktige ting
* Les bøker istedet for vitser på nettby
* Kun snop og brus i helger


I går ble jeg forresten kjent med Bergensere ;D! Det var kjempegøy, selv om Marianne og jeg våknet i samme seng som min nabo Tommy Troll.. xD HAHAHAHA! Haddde besøk av Marianne, Siv og Øystein i dag.

Lykke til i morgen alle sammen! Og til noen: Ha en strålende russetid! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.