lørdag 21. juni 2008

Supreme Summer 32% ball




Ti over halv seks; jeg er hjemme fra jobb.
Siste skoledag:
Gråt nesten foran hele skolen før jeg sa jeg var glad i hele gjengen, altså alle på skolen. Felte noen tårer da jeg hadde klemmerunde, men mindre enn noen gang før. Har grått alt bort tidligere.. :P Det virket ikke som om det var siste skoledag. Senere var det Supreme Summer aka sommerball. Vi var hos Tika først hvor det ble en litt skjult jentekrangel mellom henne og meg ang. min drømmegutt. Hun ville også ha ham! Jeg fikk ham, selvfølgelig. :P Han var ikke med på ball, så når jeg kom dit traff jeg mange gode kompissr og kompisesser. Bar på kamera over alt så har bilder av det meste.

I dag:
Inga ringte og vekte Marianne og meg. :/ Vi var i byen bl.a. for å møte Millie og Shåtte. Grodde Bon og jeg var senere hos Brian. Han skal reise til Kreta i morgen, så jeg skal til ham kl. 10. Det er 4 timer til... :P Har jobbet nattevakt og skal busselalle nå. Fikk forresten 234,50 kr i tips hver i dag! :D AWZUM!





Bilder:
Oppe: 1 - Kristin, ZirPlu og meg, 2 - Siv og ZiPlu ligne, 3 - Meg, Siv og Kristin på bussstoppet.
Nede: 1 - Meg og Jaran (ja han tegnet på meg), 2 - Linn Sofie på dansegulvet, 3 - Meg, Ragnhild og Celina.


Grader i celsius i dag: 100 brr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.