onsdag 18. juni 2008

Eddi x3


Nå sitter jeg og venter på å gå til Egon hvor vi skal få våre sølvmedaljer i Basketball utdelt. Imens legger jeg ut to av mine dagbokinnlegg fra nettby:

Tirsdag:

Nå e eg hima fra jobb.. Våge kje legga meg. I går va ein gigantiske EDDI på besøk, så eg la meg på sofaen. Nå e ann vekke fra mit
t syn, så ann kan verr kor så helst :O SKUMMELT!!

Onsdag:

Harregud! Ö Huska den gigantiske EDDIEN så va her på mandag?! Eg holde på å vaska huset nå og begynte på badet. Sko hiva et håndkle te vask når ann EDDI kom springanes fram og bak ei svære hylla. Eg ommøblerte badet for å flytta hyllå sånn at eg konne ta an. Støvsugde han opp! Plutselig springe ein endå større EDDI fram og eg klare å ta han O! Lar sentralstøvsugaren stå på sånn at de blir skikkelig sugd opp! Itte nogen telefonsamtaler fortsette eg å støvsuga badet når eg ser ein tredje EDDI springa bortøve. Har tatt han O nå, men kati ska det ta slutt?! ÆSJ!


Jeg ble også plutselig dritnervøs for i morgen. Det er siste skoledag og takk og farvel til Åkra! Det kommer til å bli trist, men det er spesielt en person jeg vil si hadet til. Tviler på at han kommer.



OPPDATERING:
Fine medaljer vi fikk. Vasket nettopp klær da jeg måtte ta enda en EDDI. Min tidligrere medspiller på HABA, Karoline, sa engang at hvis jeg var redd edderkopper måtte jeg bare flytte inn i en leilighet med mange.. Aldri om jeg ville det. Nå synes jeg bare de er irriterende!

Der kom Brian, så vi snakkes. Ser dårlig ut ang. i morgen btw.. :(




PS: Jeg vet alt klikker, men har prøvd å fikse det i hele fuckings dag, så nå gidder jeg ikke mer!!

1 kommentar:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.