søndag 22. juni 2008

Botte vekk

Jeg lever ja. Tenkte bare jeg skulle oppdatere. Jobbet natt til lørdag for å deretter sove 2,5 timer. Lørdagen brukte jeg som en søndag. Så var det på jobb igjen natt til i dag. Hjemme kl. seks og da la jeg meg til å sove. Våknet kl. halv to i dag og begynner på jobb igjen kl. 4.

Det var helt sykt
i går, det var STAPPFULLT på Bon Appétit. Jeg måtte slutte å ta bestillinger en periode for at vi skulle få gitt ut all maten. Grillen var helt full! Rett før halv 4 (stengetid) kom en gjeng som skulle ha 8 doble burgere med ost! Dvs. 16 hamburgere. Gjett om vi stod lenge. Skullegi ut 11 bestillinger før dette i tillegg. Da det var gigantgjengens tur, klikket de fordi det hadde tatt så lang tid. HVA FORVENTER DE NÅR DE BESTILLER HALVE RESTAURANTEN DA?! Jeg klikket nesten!

Jaja,
på tide med frokost før jeg stikker tilbake. Forresten: Det er knall gøy! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.