tirsdag 26. februar 2008

Offic By AKM

Antall personer som har besøkt min blogg siden 24. feb: 46 stk.
Skoleklærne våre kom ut i dag! ELSKER DEM! De ble bedre enn forventet, eneste var at skriften på buksene kunne befunnet seg høyere oppe.
Første skoledag var bedre enn forventet, takk gud for det!
Alle sier jeg må ta vare på meg selv og ikke slite meg ut. Jeg har svart med et nei til dette, men da jeg nesten besvimte på jobb i et par timer i går, fant jeg ut at dette kanskje er noe jeg burde vurdere... Hmm.. Skal jobbe i morgen også. Pluss helga. Det blir den fjerde helga jeg jobber denne måneden. Lokalsport starter også igjen snart så blir SYKT MYE jobbing fremover, vil jeg anta.

Dagens personlige melding: (Har kje akkuratt tid te å logga inn på msn xD)

3 kommentarer:

  1. Offiiiiic ;D <3
    Skoleklær e digg ;)

    SvarSlett
  2. You see? Slow dooown!

    Pengar er jo gøy, men det er ikkje verdt å slite seg heilt ut for.

    Kan du ta bilete av skulekleda?

    SvarSlett
  3. Eg trur eg må komma og avløysa deg! :P

    EG har sagt opp i Lokalsport ^^

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.