søndag 24. februar 2008

Det e'kke meg det er deg

I morgen er det skole igjen. En måned siden jeg var med en viss person som jeg kommer til å møte igjen i morgen. GAAD! Gruer meg så mye at det nesten føles som jeg skal på Vardafjell igjen xD! HAHA!
Tenkte jeg skulle publiserer teksten til en sang, men fant den ikke noe sted. Finnes heller ikke musikkvideo, men dersom du ønsker å høre låta, er den her:






Det e'kke meg det er deg - Erik og Kriss

Blir så sykt trist i sjela av sangen men hører på den hele tiden allikevel. Sykt.


Var med Fie i dag! :D BTW liksom... Vinterferien har vært en deilig avspasering fra mitt virkelig liv hvor jeg har druknet meg selv i arbeid. Ubevisst, men det har sannsynligvis vært en grunn til det.

Dagens personlige melding: www.oluffen.blogspot.com

8 kommentarer:

  1. Det er rart korleis me har ein tendens til å høyre mest på dei songane som gjer oss vondt...

    SvarSlett
  2. Mhm! Nå har eg sotte og hørt på ein heile CD og fonne tekstane te alle sangane. Jekk kje så bra nei..

    SvarSlett
  3. Men du fekk jo se meg igjen og da .. .:) (a)

    SvarSlett
  4. Oi, oi oi :p
    Håpa det gjekk bra med den personen og deg då :o

    SvarSlett
  5. Ja, ikkje sant? Sit og høyrer på Pink Floyd, eg, på albumet som vart spelt då me var på nachspiel i lag og eg sat ovanfor han og han sat med auga igjen. Så opna han dei sakte og såg rett fram på meg, og han såg ikkje bort. Så der sat me og såg kvarandre inn i auga. Og... ja. Hmm. Ikkje lurt å høyre på Pink Floyd.

    SvarSlett
  6. Og jeg var med Angela! :D

    SvarSlett
  7. Fyste skuledag bjunte ganske drit, men ann viste seg å verr ganske OKei :D
    No more music!! :P
    Jeah, Oda! :D

    SvarSlett
  8. det kommer visst musikkvideo til den rett rundt hjørnet!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.