lørdag 22. desember 2007

Juleball 2007

Så var enda et ball forbi.. Jeg var på Kopervik & Spacewang sitt siden Åkra ikke hadde eget og de solgte billetter på skolen vår også. Det var en ganske koselig kveld. Vi kjørte til og med limo (hvit). DET var kult det! God mat, spesielt desserten, og mange kjekke folk. Noen LITT mer beruset enn andre .. :O Også klarte min kavalier Johan å dra meg ut på dansegukvet.. :O HAHA! Det tok iallefall av!

Ellers i adventstiden har jeg fått en saue-magnet av Siv som jeg lovte å nevne her. På onsdag hadde vi juleverksted på skolen hvir vi pakket inn bilen tin Kjartan (lærer). I tillegg tok vi nissebilder. Det har vært en bra uke må jeg si. Siste skoledag måtte ingen andre enn JEG snakke i mikrofonen foran alle skolens elever og kunngjøre årets siste vinner av Julekalenderen elevrådet har arrangert. Det er jo alltid jeg så må brøle det ut uansett, så hvorfor ikke siste dagen også? Har jo fått fans så da er det greit..! xD

Nå skal jeg ut å ordne med julegaver, så VI SNAKKES! :D





Dagens personlige melding: :D
Dagens link: Juleverksted skul

4 kommentarer:

  1. Var du ikkje heilt vaken då du skreiv innlegget, søta? Litt trykkleifar ute og vandra.

    Oh well, I still love you. Høyrdest ut som eit kjekt ball. :)

    SvarSlett
  2. Bra du hadde de kjekt :D
    Du har kje nevnt kem som har tatt de fine nissebildene da :(

    SvarSlett
  3. HAHA! Eg skreiv jaffal ikkje DESER.. :P Og nå kan eg kje rettskriva det, siden det blei eindel av skjarmen.. xD

    Foto av nissebilder (det står på Fjesbook): Kristn W. Hagen!! APPLAUS!

    SvarSlett
  4. Nei, det er sant. :P Eller "ambefaler".

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.