lørdag 15. desember 2007

God jul

Nå sitter jeg på Mannes og venter på at julemiddagen skal bli ferdig. Selv må jeg selvfølgelig ta på meg kjole og pynte meg, men folk kommer ikke før kl. 5. For kort tid siden pyntet jeg juletreet også. Kanskje du lurer på hvorfor jeg skriver om julefeiringen nå? :P Grunnen er iallefall at vi har en liten julaften i dag siden beste skal reise og ikke får feirt jul sammen med familien.

I går var jeg på Vea. Joda, du leste rett; VEA! Stedet der alle kjenner alle, vet alt om hverandre og ikke minst er i slekt.. :P HAHA! Det var iallefall kjempegøy! Alle jeg traff på var utrolig hyggelige og de jeg trodde var MYE eldre enn meg, viste seg å være yngre. Jeg skjønner ikke hvorfor alle misliker Vea så mye.. ;D

Angela, Johan og Atle



Dagens personlige melding: Julaball 21- anyone? :P

3 kommentarer:

  1. Jaja, seff!! ;D Koffår skreiv du det?

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri vært på Vea... Jeg er tydligvis ikke i slekt med noen der. God jul!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.