onsdag 7. november 2007

LOL

Den dagen det pøsregner, blåser og er meldt nesten storm, bestemmer gruppa vår "6, the number of the grade" seg for å gå på ballbingen ved Åkrahallen og spille fotball utkledd som Irakere med minimal påkledning i forhold til været. Nå sitter jeg her med vondt i halsen og hører på regnet ute. Skal på trening kl 20.30 - 22.00, men det er så sykt sent, ettersom jeg pleier å legge meg kl. 22.00.

På skolen har vi humorfestival kalt LOL (kanskje jeg har nevnt dette før?) og gruppa vår tar alt på sparket..! Det er DRITMORSOMT!! xD Jeg har dummet meg sykt ut på film i dag, men det var rollen min.. ANGRER!.. xD Heldigvis er jeg i Spania når filmene vises, så jeg slipper å grave meg ned.. :P

Dagens nick: Burka^Angie
Dagens sitater: "Kas vei ska eg ligga?" "Eg ropte det ikkje!!!!!"

1 kommentar:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.