fredag 2. november 2007

Eg prøvde aldri

Ikke for å begynne og whine etter en så konge dag som dette ( :D ), men det er noe jeg tror har blitt misforstått...
De fleste har nok hørt meg klage over Vardafjell vgs, enten når jeg gikk der eller nå .. ? Det viser seg at folk tror jeg ikke prøvde å gjøre noe med saken. Jeg blir ekstremt trist når jeg hører dette ettersom det er helt feil! I begynnelsen av vg1 ELSKET jeg både skolen og klassekameratene mine. De var konge og jeg stortrivdes. Ting forandrer seg også folkene i klassen osv. Flere ting jeg ikke ønsker å skrive om her hendte og jeg begynte å grue meg til å gå på skolen.. Så ble jeg og Kristin venner, og ting ble bedre :D .. Da skoleåret nærmet seg slutten, orket jeg nesten ikke mer av den skolen og søkte på Åkrehamn vgs. hvor jeg er elev nå. ❤ LOVING IT!!
Til dere som tror jeg hatet Vardafjell ved første blikk, dette er helt feil. Dersom noen ønsker å tro dette er det helt greit for meg, men hadde dere opplevd det samme som meg, hadde dere ABSOLUTT ikke sagt dette. Håper folk forstår litt, men er ikke så lett.. xD
Snakkes iallefall :)!

Dagens personlige melding:  Wallem

2 kommentarer:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.