torsdag 8. november 2007

Mellom bakkar og berg


Stormen Andrea herjer på alle sider av huset "mitt" og jeg sitter i sofaen med stearinlys, radio som akkuratt nå spiller Kurt Nilsen - Silence, grønn-te med honning, Mormors sjokoladeflarn og One Piece 29. Den siste 1,5 timen har jeg brukt på å lese One Piece, så kan jeg endelig kjøpe nr. 30! :D Det er på dager som denne jeg er glad for å bo i Norge pga. været. Føler meg så hjemme når jeg kan klage på været og kose meg i stua uten å måtte forlate huset i drittværet. Noe jeg liker spesielt for tiden er når alle klager på hvor kaldt det er, og jeg merker lite kulde pga. 3 lag med klær på.

Lørdag går turen til Stavanger for å så reise videre til Spania på søndag, og jeg burde begynne å pakke. Skal bare drikke teen min først! ;)

Dagens kolumbus: GOD JUL

4 kommentarer:

  1. Eg synest det er så utruleg herleg med stormar. Å sitje inne og høyre på vinden som er så sterk at postkassane nede ved gang- og sykkelstien lagar lydar fordi lokket vert lyfta opp og smelt ned igjen. Nydeleg. :)

    SvarSlett
  2. Nå e eg jaffal gla for at eg henta posten i dag.. :)

    SvarSlett
  3. Var det då... :P


    Men no trur eg vinden stilna litt, i alle fall her. Så keisamt. =/

    SvarSlett
  4. Awww, vi elsker høststorm som inntreffer om kvelden og er borte dagen etter! På den siden er Norge et brabra land. God tur til Spanien!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.