søndag 2. september 2007

Mr. Head!

Helga til nå:
Fredag: Jobb - Lokalsport, syk

Lørdag: Levere utstyr, shopping @ Amanda med Marianne, InGa, Lene & Julianne. :) Jeg kjøpte endelig nattbuksa jeg har drømt om lenge! Trodde de hadde sluttet å selge den på Carlings, men fantheldigvis ei! :D Den er rosa og litt emo og d står om Mr. Head på den.. :) Han er søt. (L)

Senere: Kino - Shrek den tredje med samme folka + Julie tha BL! :D Vi grodde film hos henne etterpå og klokken 1 var jeg hjemme. Det var kos å være med gjengen igjen ;D..

Nå skal jeg sove, og i morgen er det tilbake til Hauge og henging med Vikvandreren ;D...

Mr. Head fell into desperation and lost all hope of seeing her again.

5 kommentarer:

  1. digg helg for deg da! Iforhold te min; Fredag: jobb
    Lørdag: Jobb og Jobb og barnevakt
    Søndag: Jobb

    jeh ! :D

    SvarSlett
  2. Oh, jeg vil også se Shrek! Gøy?

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.